Gå til innhald

Kundesupport

Er du bruker av Vigilo? Send oss en henvendelse.






    Hvilken type enhet benyttet du deg av da problemet oppstod?*

    iPhone:



    Android:



    Merk av for hvilken enhet du benyttet deg av da problemet oppstod. Dersom du har forsøkt flere enheter spesifiserer du hvilke i fritekstfeltet under.

    Hvilken nettleser benyttet du deg av da problemet oppstod?*

    Merk av for hvilken nettleser du benyttet deg av da problemet oppstod. Dersom du har forsøkt flere enheter spesifiserer du hvilke i fritekstfeltet under.

    For en best mulig brukeropplevelse anbefaler vi å benytte Google Chrome som nettleser.


    Vær vennlig å beskrive problemet så beskrivende som mulig slik at vi kan bistå deg best mulig. Oppgi kun relevant informasjon.


    Skriv inn eventuell feilmelding som dukker opp i systemet.

    Hvor ofte oppstår problemet?*

    Dra og slepp filer
    eller

    Vi ønsker skjermbilder av hel skjerm. Send oss gjerne flere skjermbilder. Dette gjør det enklere for oss å kunne hjelpe deg.

    Sørg for at du ikke laster opp sensitiv informasjon.

    Jeg samtykker til at henvendelsen min deles med Bergen kommune, med det formål om å samle informasjon for å kunne forbedre og utvikle systemet videre. Samtykke kan alltid trekkes tilbake ved å kontakte Vigilo.

    Ved at du sender din henvendelse godtar du samtidig at Vigilo behandler de opplysninger du i denne saken deler med oss. Vi benytter Zendesk til formålet og lagrer opplysningene frem til vi har svart opp og avsluttet saken som du nå oppretter. Etter dette slettes/anonymiseres opplysningene. Vi vil bruke noen av de anonymiserte opplysningene til å analysere brukeres kontakt med oss. For eksempel hvor mange henvendelser får vi som omhandler barnehage.