Gå til innhald

Kundesupport

Vi anbefaler at du først tar kontakt med ledelsen på skolen eller barnehagen din. Dersom du trenger videre hjelp, er du velkommen til å kontakte oss.
For å gi deg best mulig hjelp, setter vi pris på om du kan gi oss en så detaljert beskrivelse som mulig.





    Hvilken type enhet benyttet du deg av da problemet oppstod?*

    iPhone:



    Android:



    Merk av for hvilken enhet du benyttet deg av da problemet oppstod. Dersom du har forsøkt flere enheter spesifiserer du hvilke i fritekstfeltet under.

    Hvilken nettleser benyttet du deg av da problemet oppstod?*

    Merk av for hvilken nettleser du benyttet deg av da problemet oppstod. Dersom du har forsøkt flere enheter spesifiserer du hvilke i fritekstfeltet under.

    For en best mulig brukeropplevelse anbefaler vi å benytte Google Chrome som nettleser.


    Beskriv problemet og handlingen du utførte. Oppgi kun relevant informasjon.

    Dra og slepp filer
    eller

    Vi ønsker skjermbilder av hel skjerm. Send oss gjerne flere skjermbilder. Dette gjør det enklere for oss å kunne hjelpe deg.

    Sørg for at du ikke laster opp sensitiv informasjon.

    Jeg samtykker til at henvendelsen min deles med Bergen kommune, med det formål om å samle informasjon for å kunne forbedre og utvikle systemet videre. Samtykke kan alltid trekkes tilbake ved å kontakte Vigilo.

    Ved at du sender din henvendelse godtar du samtidig at Vigilo behandler de opplysninger du i denne saken deler med oss. Vi benytter Zendesk til formålet og lagrer opplysningene frem til vi har svart opp og avsluttet saken som du nå oppretter. Etter dette slettes/anonymiseres opplysningene. Vi vil bruke noen av de anonymiserte opplysningene til å analysere brukeres kontakt med oss. For eksempel hvor mange henvendelser får vi som omhandler barnehage.